keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Super-pudding

Jostain syystä viime päivien/viikkojen aikana blogin lukijamäärät on nousseet hiukan. Ei tässä nyt vielä mitään Mungolife-lukemia hätyytellä, mutta normaalia enemmän kuitenkin. Jännittävää. Jos vielä kommentteja jättäisitte, niin olis tosi bueno.

Erika koristelee.
Mulla ei nyt varsinaisesti oo mitään asiaa (taaskaan), kuhan oli vähän ylimäärästä aikaa. Mulla on ollu päänsärkyä tässä maanantai illasta asti. Sellasta vähän migreenin oloista, mut ei sit ihan kuitenkaan. Vasen silmä on kipee, oksettaa, pyörryttää ja silmissä vilkkuu. Täällä on tällä hetkellä aika painostava ilma, ei mikään helle tosiaankaan, mutta aika lämmin. Välillä sataa, välillä paistaa ja ilma on kostee. Just tälläsen sään sattuessa mulle yleensä iskee migreeni (tiedä sitten että miksi ihmeessä...). Tulis vaan kunnon migreeni, jos sit pääsis eroon tästä särystä. Imee meinaan pikkasen mehut, eikä oo kivaa olla koko ajan särkylääkkeissä :(

Sain toissapäivänä valmiiks vauvalle neulotun neuletakin. Ihan sellanen perusmalli, vähän niinku laatikko hihoilla :) Täytyy vielä saada siihen napit, niin koitan sit kuvailla sitä vähän tännekin. Oli muuten eka neuletakki, jonka tein! Ja joka päätyy käyttöön astikin... Lisäks oon virkannu vauvalle peiton ja nyt on tekeillä neulottu nalle. Jo tosiaan osti 3x200gr valkosta lankaa, anto mulle ja sano että tee jotain kivaa mun babylle! Ja minähän teen. Tota lankaa tosin jää ihan sikana yli, koska oon käyttäny vasta vähän yli yhen kerän! Käyttöideoita otetaan vastaan. Kaksi viikkoa tehokasta työaikaa jäljellä...

Olen saanut luettua myös viimesen Twilight kirjan. Taitaa olla toi Breaking Dawn. Sen enempää juonea paljastamatta voin sanoa, että olin pettynyt lopetukseen. Mutta käyn varmasti kattomassa leffassa, kunhan se vaan ilmestyy. Luin sen englanniks ja kirja oli lainassa joltain Jon työkaverilta. Lainasin sen siis joskus viime syksynä jo... Vähän kesti lukemisessa. Se oli vaan niin tylsä siinä keskivaiheilla.

Jo lähti tänään kouluretkelle Oxfordiin. Sanoi vievänsä jotain fiksuja lapsia sinne tutustumaan, mutta ne ei todellakaan olleet hänen oppilaitaan, koska hänen oppilaansa ovat tyhmiä. Jo on varmaan aika mielenkiintonen opettaja... Me ollaan täällä siis kolmistaan huomisiltaan asti. Mulla on pikkaset paineet herätä huomenaamula kellonsoittoon, muuten ei lapsi pääse ajoissa kouluun. Ei sillä että mä yleensä nukkuisin pommiin, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Eiköhän me selvitä. Tänään jo syötiin "super-pudding" iltaruuan jälkeen. Jätskiä, brownie-paloja, mansikoita, mustikoita ja kirsikoita. Om nom...Kun kissa on poissa jne. No voin puolustautua sillä, että se oli suurimmaks osaks marjoja ja oltiin syöty sausage and mash ruuaks (yäk). Ansaittiin jälkkärimme. Ja sit laulettiin jätskilaulua "I scream, you scream, we all scream for icecream!". Kuvituksena on meijän leipomuksia viime viikolta. Tehtiin suklaamuffareita tomisokerikuorrutteella.



2 kommenttia:

  1. Moikka Iida! Neulo sille babylle vielä takkiin sopivat töppöset ja hattu. Mallejahan löytyy netistä, esim Novitan sivuilla on joitakin.
    Turvallista kotimatkaa. Nähdään Loviisan juhlissa.
    terv. RiittaH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töppösiä mä olin vähän harkinnukkin! Täytyy kaivella jostain vaan sopiva malli.
      -Iida

      Poista