torstai 17. marraskuuta 2011

Ostakaa makkaraa, markalla ja kahdella jo paljon saa

Erikalla on alkanu koulussa nokkahuilutunnit, hence the otsikko ;) Laulettiin makkara-laulua tänään ruokapöydässäkin...

Erikan viimevuotinen au pair Netta oli käymässä ma-ke. Erikalle ei kerrottu Netan tulosta mitään, Netta vaan tuli mun mukaan hakeen Erikaa koulusta. Oli hieman huuli pyöreenä ja eka kysymys oli "Toitko lahjoja? ". Maanantai meniki sit aika pitkälti leikkiessä. Tiistaina käytiin aamupäivällä Liverpoolissa kun Netta tartti uudet Converset ja muuta pientä. Converset on täällä vähän halvempia kun Suomessa eli munkin täytyy täydentää varastoani ens keväänä. Lounaalle kokoonnuttiin kaikkien au pairien kanssa Carmenille ja tehtiin bageleita. Ah oli niin hyvää ja olin niin täynnä sen jälkeen!

Tänään tein taas ruokaa. Oli aluks hieman hakusessa että mitä teen. Mun lempparit/bravuurit ei välttämättä oo 8 vuotiaan mieleen... Ehdin jo pistää äitillekin sähköpostia ja kysyä mitä se meinaa tehä ruuaks. Päädyin tekeen kasvispihvejä, lihapullia ja perunoita ja yllättäen kotonakin kuulemma syötiin lihapullia! Anyways, tehtiinki sit ruoka yhdessä Erikan kanssa, Erika pyöritteli pullat ja muotoili pihvit ja mä olin vastuussa paistosta. Lopputulos oli ihan jees. Ei mitään gourmeeta vaan perusmättöä. Erika yllättäen tykkäs kasvispihveistä, en olis uskonu.

Äsken tuli ihan sika hyvä jakso Big Bang Theorystä. Pakko laittaa pätkä siitä tänne. Ei ehkä aukee niille jotka ei oo kyseistä sarjaa ikinä kattonu, mutta ehkä joku muukin pitää tätä hauskana ;D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti