tiistai 7. helmikuuta 2012

@§%&%#

Sarjassamme vihaan englantia ja tätä pirun taloa-päivä. Lyhyesti sanottuna kaikki on menny persiilleen tänään ja Erika on vaihteeks ollu maailman suurin idiootti. Piloille hemmoteltu kakara. Noin, sainhan sanottua sensuroidusti sen mitä oon ajatellu tässä kohta kolme päivää. Kun vaan kuulisitte minkälaista settiä sen lapsen suusta välillä tulee... Ei oo mikään enkeli koko aikaa...


Ens viikolla on tosiaan se half term ja jos haluan saada palkkaa, niin mun pitää tehdä iso siivous (tiedä mitä sekin sitten pitää sisällään...) ja ruokaa pakkaseen. Ei nappais niinku yhtään, vaan todellakin mielummin laiskottelisin koko viikon, mutta en mä kai kehtaa sellasta tehä.


Tänään oli Jon synttärit ja eilen tehtiin Erikan kanssa lahja. Me askarreltiin tollanen läppärilaukku/suoja. Mä tein itse suojan ja Erika leikkas huovasta kuvioita ja ompeli ne kiinni. Siitä tuli ihan kivan näkönen, eikä tosiaan tarvinnu ku käsinompelua eli onnistuisi varmaan nuorempienkin lasten kanssa. Itsehän voisin päivät pitkät vaan askarrella huopajuttuja jos se vaan olisi mahdollista.


Joo eipä tästä nyt tän hedelmällisempää tekstiä saa. Nyt jo oon sen verran monesti poistanu ja kirjottanu uudestaan että parempi nyt vaan julkasta tää. Jos oisin Suomessa, niin laittaisin tän fiiliksen auringon puutteeseen, mutta siitä ei nyt taida olla kyse. Oli kyse mistä hyvänsä, toivottavasti menee pian ohi.

Ja mä haluun rahkaa! Ja laskiaispullia ja Runebergin torttuja eli ruunareita. Ja mustikoita. Ja smoothieita aamupalaks. Ja Äitin makaroonilaatikkoa. t. Iida 5vee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti