maanantai 13. helmikuuta 2012

Sportic, sportic

Oon juuri palannut pilateksesta ja nyt suihkun ja ruuan jälkeen onkin sitten tärisevin käsin kiva kirjoittaa tänne. Siis oikeesti, mun käsivarret kramppaa.

Saatiin tänään järjestettyä mulle jäsenyys tohon Concourselle. Eli nyt pääsen vapaasti käymään salilla, tunneilla ja uimassa. Käytännössä taidan kuitenkin käydä vain tunneilla. Maksaa £28,50 kuussa ja laskeskelin että kun pari kertaa viikossa käyn, niin se tulee halvemmaksi kuin kertamaksut. Ainoa ongelma oli vaan se, että kortin maksamiseen tarvitaan englantilainen pankkitili jota mulla ei tietenkään ole. Onneks Jo lupas kuitenkin maksaa sen mulle sen pankkitililtä ja vähentää sitten aina mun palkasta.


Korttiin otettiin oikein kuvakin. Viihdyttäkää itseänne ja katsokaa. Aika jäätävä, eikö? Eikä tosta oikein ees saa mitään selvää. Kuva otettiin web-kameralla lasin läpi että ei mikään ihmekään että on hieman sumuinen...

Viime viikolla käytiin zumbailemassa ja täytyy sanoa että jäin koukkuun! Koko aikaa en osannu tehdä askelia niinku ois pitäny, mutta se ei haitannu. Tärkeintä oli että sheikkas ees jotenkin. Ja minähän sheikkasin. Heti tokan biisin jälkeen luulin kuolevani (se oli joku käsien himotreeni...), mutta jotenkin sitä kokos ittensä ja jakso koko tunnin. Tunnin jälkeen käytiin suihkussa ja se olikin taas vähän erilaista kuin Suomessa. Sen sijaan että olis ollu normaali pukkari ja suihkutilat, olikin jokaiselle sellanen oma koppi missä oli suihku. Vähän sellanen vessakopin tapainen koppero, missä oli erikseen pukeutumispääty ja suihku toisessa päässä. Toimihan se homma noinkin, eikä näiltä briteiltä muuta voinut odottaakaan.

Sellasta tänään, historiallisen liikunnallista eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti