keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Eilen saapu äitin paketti, kiitos! Suklaa oli kiva yllätys. Ja takin taskusta löyty euro. Naapurin poika Nathan oli saanu jostain eurokolikoita yht. 32 senttiä. Esittelin sille sitä mun euroa ja se oli aika kateellinen. Olis halunnu sen itelleen. Täytyy ehkä joulun jälkeen tuoda sille 5senttiä tai jotain... Seittemän vuotiaita on helppo ilahduttaa :D

Mä kokeilin leipomista tiistaina. Tein valkosuklaa-vadelmamuffinsseja. Piti olla mustikoita, mut kaupas ei ollu niin tein vadelmilla. Onnistu ihan hyvin. Kutsuin Sennin ja Ivetan(mä luulin tiistaihin asti että se on Yvetta...) teelle ja muffareille. Senni toi mukanaan hoidokkinsa Ishbelin. Ishbel oli söpö ja ihanan rauhallinen. Erikalla oli eilen cheerleading. Täällä on sellanen Concourse joka on sellanen iso talo, jossa on samassa uimala, kirjasto ja sit sellasia liikuntasaleja tms. Ja poliisi. Eli vähä kaikkee. Tänään oli sit pianotunti. Se on sen opettajan kotona ja mun piti istua siellä se puol tuntia mitä se kesti. Mä todella odotan juuri näitä pianotunteja kerran viikossa. Just ku oon päässy eroon Lopsan soitosta...

Aamupäivällä kävin ostamassa vähän lankoja sitä peittohommaa varten. Tosin löysin jo uuden ohjeen, sellasen kivan sydänkuvioisen pipon! Katon Liveristä siihen lankoja ja teen sen sit jossain välissä. Ja oon bongannu maailman ihanimmat UGGit! Tai ne on kai EMUt mut kuiteski... Leppäkertut!Niitä myydään tossa pääkadulla yhessä lastenvaatekaupassa ja oon niitä siinä ikkunassa aina ihastellu. Ei vaan vissiin oo saatavilla mun koossa. Kuinka uskottava lastenhoitaja oisinkaan mun sydänpipossa ja leppäkerttu-uggeissa?!?
NÄMÄ!!!


Otin harmaata, sinistä ja valkosta lankaa.
Tänään oli iltaruuaks Yorkshire puddingia. Ihan ku tossa kuvassa mut meil oli vaan kaikki toi tavara ton "kakun" sisällä. Se on siis sellasta vähän niinku pannarii ja aika rapeeks paistettua. Henk.koht. en ymmärrä sen pointtia, koska voishan noi kaikki härpäkkeet (perunaa, lihaa ja kasviksia) syödä suoraan lautaseltakin ilman tota kakkua. Maassa maan tavalla I guess... Oon muuten keränny näitä Englannin outouksia listaks ja laitan sen joskus tännekin. Tietäsitte vaan mitä kaikkea on jo listalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti