torstai 8. syyskuuta 2011

Tänään olen bondannut Doreenin kanssa, hän on siis Jon äiti. Käytiin yhdessä ruokaostoksilla ja koska Morrissonilla oli huonon näköstä lihaa, käytiin lihakaupassa. Se oli elämys. Hyvin idyllistä. Ulkona oli just kuorma-auto josta kannetiiin lisää lihaa sisään ja näin kuinka siellä oli kyydissä kaks ruhoa. Siis kokonaisia lampaita(?). Mä haluun taas olla kasvissyöjä. No saatiin liha kuitenki. Kotona tehtiin siitä yhdessä stew, eli sellanen pataruoka systeemi. Me käytettiin slow cookeria mikä on vähä niinku aromipesä. Sinne vaan isketään kaikki ainekset sisään ja säädetään lämpö. Ja sit muutaman tunnin päästä ruoka on valmis. Ihan kätevän oloinen kone. Ja mä tein ekaa kertaa ikinä dumplingseja! Ne on siis sellasii jänniä taikinapalloja jotka kypsytettiin siinä stewn päällä. Niitä ei Suomessa syödä(tai ei meillä ainakaan) eli en tienny miltä niitten pitäis ees näyttää saatikaan maistua, mutta onnistuin kuulemma hienosti. Ja oli ne ihan hyviä.

Ed ja Doreen on tänään purkanu saunaa. Tai lähinnä lauteet. Sauna oli ihan tossa mun huoneen vieressä tollanen pieni koppi, ehkä metrin levee ja pari metriä pitkä. Sitä ei oltu kai ikinä käytetty muuta kun varastona joten oli järkevintä purkaa lauteet. Eli vanhukset on ollu tosi ahkeria tänään ja mä oon vaan lukenu Harry Potteria :) No kyl mä vähän siivosin aamupäivällä. Ja tein sitä ruokaa. Ja yritin kattoo Emmerdalee. Mutta ne on täällä niin paljon edellä että oon ihan sekasin! Jotain hahmoja jotka on lähteny Suomen jaksoissa onkin nyt tullu takasin ja sit on ihan uusia hahmoja. Ja sellanen salasuhde menossa että... En voi paljastaa kenen välillä ettei Cristi nää ;) Kyllä, jännittävää tämä elämäni täällä!!

Elättelin toiveita että olisin päässy Liverpooliin lauantaina, mutta kun en oo nähny muita au paireja niin ei oo seuraa :( tai no siis oon joo tavannu ton naapurin au pairin. Yvette on Tsekeistä, sillä on vähän aksenttia ja aina ku se puhuu Tsekeistä se sanoo "in my country..". Ihan kiva tyyppi, mutta toivon silti löytäväni jotain muutakin seuraa. En oo nyt pariin päivään päässy hakeen Erikaa koulusta ku noi vanhukset hakee sen. Siellä oisin ehkä tavannu jo jonkun. Ehkäpä sitten ensi viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti