perjantai 30. syyskuuta 2011

Kuvia!

Helleaalto on iskeny koko Englantiin (ja sielläkin vissiin ollu lämmintä perjantaina?) ja tänään oli KUUMA. Käytiin vähän kävelemässä rannassa ja ihmettelemässä vuorovettä. Mä kävin ihan wikipediassa kattomassa ton vuorovesi asian, mut en silti tajuu miten se toimii. Joka päivä yritän kattoa ikkunasta että missä kohtaa se vesi on, mut en vaan tajuu. Tuleeko meri "lähelle" joka päivä vai miten... En pidä itteäni mitenkää tyhmänä, tää on vaan mun blondihetkeni. Häpeän kovasti. Viisaammat voi selittää mulle. No kuitenkin tänään ku mentiin rantaan meri oli ihan lähellä ja ku lähettiin pois se oli jo vetäytynyt. Kahlailtiin vähän tossa rantavedessä, se oli ihanan lämmintä. Ja paljon simpukoita. Kotona huomasin että naamaa ja käsivarsia kuumottaa aika kivasti. Kyllä poltin nahkani syyskuun lopussa... No onneks väri on jo laskeutunut ettei tässä nyt mitään rapuja olla :) 
Ja saatoin tilata lennot Suomeen syyslomaksi... Eli 21-30.10 olen taas siellä kulmilla. Harmi että missaan Cristin, meillä on vähän sellanen vahdinvaihto ku kerkeet just lähteen ennen ku mä tuun. Katoin kyllä lentoja myös Las Palmasiin mut ne makso jotain 400puntaa vrt. lennot Hesaan 160e... Eli en tuu ainakaan vielä moikkaan Cristiä;)
Mutta nyt niitä kuvia, enjoy! Ne on nyt väärin päin, ekoissa kuvissa meri on jo kaukana.

Kuvitelkaa tähän taustamusiikiks joku power balladi...



Iida meressä.


Iidan varpaat meressä.

"Meri on tullut takaisin!" (oli pakko laittaa Muumipeikko ja pyrstötähti quote, niitä ei voi koskaan olla liikaa!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti