torstai 24. marraskuuta 2011

Huono päivä ja hyvä päivä

Päivä alko jotenkin ihan väärinpäin. Kaikki ärsytti ja oisin halunnu vaan syödä joulutorttuja ja juoda glögiä. Valitettavasti se ei ollu mahdollista. Erikalla oli vielä oppilaskunnan hallituksen kokous eli piti mennä koululle puol tuntii aikasemmin eli järkyttävä kiire aamulla. Onneks oon keksiny tavan saada Erika mahd.nop. ulos suihkusta. Mä otan kännykällä aikaa ja selostan tapahtumaa niinku se ois tositeeveetä. Tänään tehtiin uus enkka, 1.18min. Not bad.


Päivä parani jossain vaiheessa kun Senniltä tuli viesti että varaa vaan liput. Siis junaliput LONTOOSEEN! Eli Senni, Noemi ja minä lähdetään 9-11.12 Lontooseen vähän katteleen jouluvaloja ja tekeen jouluostoksia. Noemi on jonkun tuttavansa luona yötä ja minä ja Senni varattiin sängyt hostellista. Matkat ja majotus maksaa multa £75 eli 90e. Ei mitään ihan ilmasta, mutta ei liian kallistakaan. Hostellilla tarjotaan aamupala niin voi sit tankkaa aamusin niin ei tarvii isoo lounastakaan. Suunnitelmat on vielä vähän auki, kunhan mä pääsen sinne Portobellolleni ja Camdeniin niin oon happy. Varmaan Harrodsilla on käytävä kattomassa jouluhysteriaa ja valoja ja jos Mulberryn liike osuu kohdalle, meen ehdottomasti vähän kuolaamaan ja ehkä tuhlaamaan ;) Kaks viikkoo pitäis vaan jaksaa vielä oottaa. Kuvina on muuten otoksia viime Lontoon reissulta. Oltiin siellä Ainon kanssa viime marraskuun lopussa eli vuosi sitten. Kaikki kuvat on tolleen kivasti heilahtaneita. Mä en todellakaan oo mestarikuvaaja...


Iweta kerto ettei se enää palaa tänne joulun jälkeen. Eli sit on yksi au pair vähemmän. Jos ollaan ihan rehellisiä niin ei mua kauheesti haittaa. Mun täytyy sit vaan patistaa Senniä käymään enemmän ulkona. Nyt sitten pitää tehdä kaiken näköstä vielä ennen ku Iweta lähtee. Lauantaina käydään näillä näkymin Chesterissä, joka on tossa puolentoista tunnin päässä etelässä. Roomalaisten rakentama kaupunki eli raunioita pitäis näkyä. Ja sit mahdollisesti käydään viikon päästä vielä Manchesterissakin. We'll see. Nyt suihkuun ja sit How I Met Your Mother!


Pakko lisätä vielä vähän äskeisistä tapahtumista. Menin ihan normaalisti suihkuun ja avasin hanan. Vettä ei tule kunnolla, mutta kuulen kuitenkin että jossain se vesi valuu. No lähdin siinä sitten pyyhe päällä tutkimaan asiaa (olin yksin kotona). Mun kylppärin alla olevan kodinhoitohuoneen katosta suihkuaa vettä. Panikoin hieman ja hoin ou my god, ou my god... Hana oli kuitenkin jo kiinni niin veden tulokin loppu. Kävin pukemassa päälle ja sit Jo tulikin jo kotiin. Näin on tapahtunut kuulemma ennenkin. N. puoli vuotta sitten kävi sama ja asia korjattiin silloin. No ei ilmeisesti kauheen hyvin. Huomenna sitten soitellaan jotain korjaajasetää ja mä en saa käyttää mun suihkua ennen ku se on korjattu. Hiukan ehdin jo tosiaan panikoida asiaa, mietin kaikkia vakuutusjuttuja yms., mutta onneks tää ei ollukaan niin paha juttu. Tällästä tänään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti