maanantai 21. marraskuuta 2011

Joululahjoja!

Tää valmistu sitten nopeemmin ku luulin! Kävi vähän niin että I went to town with this one, eli nää on vähän tälläsiä "unelmalahjoja"-kollaaseja. En siis villeimmissä unissakaan kuvittele saavani kaikkia näitä juttuja.




Oman kämpän sisustus on jotenkin ollu paljon mielessä, vaikka se ei ookkaan ajankohtainen tällä hetkellä. Joskus kuitenkin vielä koittaa muuton hetki ja silloin toivoisin että mulla olis Iittalan Kivi-tuikkuja kivoissa väreissä ja Pentikin pikkuporoja mihin voisin laittaa sitten kynttilöitä. Ja listalla on myös pitkään himoitsemani Pentikin "pallolamppu", onko tälle jotain oikeeta nimee??

Lentokonetta en nyt varsinaisesti toivo, mutta ens vuonna on sen verran monta lentomatkaa tiedossa että oma kone ois pop ;) tai ehkä käytännöllisemmin lentolippuja/lahjakortteja. En tiedä onko olemassa lentolahjakortteja, mutta jos on niin tulisivat tarpeeseen.

Mun ihana vintageolkalaukkuni päätti kuolla tässä joku lauantai-yö keskelle katua. Tämä oli itseasiassa jo toinen kuolema, ensimmäinen tapahtui Pariisissa. Laukun hihnasta siis ratkes tikkaukset ja laukku vaan tippu maahaan. Ja minä nauroin hysteerisenä että "eikä, taasko!?!?" Long story short, tarvitsen uuden olkalaukun ja noi Mulberryn vaihtoehdot on poltellu jo hetken aikaa mielessä. Suosikkini noista on keskellä oleva Somerset satchel. Ehkä hankin sen ensi keväänä.

Rakas MacBookkini haluis uuden sleeven ja Marc Jacobsin punainen ois sen lemppari. Marc Jacobsilta myös iPhonelle suojakuori ja avaimiin uus avaimenperä. Tällä hetkellä mulla on avaimissa sellanen Finnairin kaulanauhasysteemi ja vaahtosydän ja se kombo on aivan liian iso mun mieleen. Marcilta löytyy myös söpöjö korviksia ja kaulakoruja. Eikä ollu ees niin kalliita ku luulin. Saatan niitäkin hankkia keväämmällä.

Oon pitkään ollu sitä mieltä ettei elämä jatku ilman Burberryn duffelitakkia. Erityisesti mun sydäntä lämmittää toi beige versio, punainenkin kelpaisi kyllä. Minun ja Burberryn välissä on kuitenkin n.650euroa, joten lottopottia odotellessa... Ja kaveriksi tietty Mulberryn klassikko-huivi. Myös joku urheilutakki olis kiva. Sellanen kevyt, tuultapitävä. Mun Goretex on ehkä vähän liikaa lenkkeilyyn ja verkkatakilla jäätyy. Joulualet vois olla tälle toiveelle otolliset.

Aikasemmin mainitsinkin jo noi Wii-pelit. Mario Kart+ratti ja sit Just Dance. Just Dancesta on tullu uusia versioita joissa on parempia biisejä ku tossa ykkösessä (kolmosessa on Robin Sparklesin "Sandcastles in the Sand"!!!) eli ehkä toivoisin sitä kolmosta. Pitää ehkä neuvotella pukin kanssa että saadaan tämä toive varmasti toteutetuksi ;)

Lisäks tietty suklaa on kova juttu. Erityisesti suomalainen suklaa. Ja perinteiset pyjamat yms. kelpaa myös. Ainakin söpöissä väreissä ja kuvioissa.

Sellaista tänä vuonna! Ärsyttävää tehdä tälläsiä listoja kun alkaa himottaan kaikki noi tavarat. Erityisesti toi laukku... Se tulee kohta mun uniinkin. No säästökuurille vaan.


2 kommenttia:

  1. mä en ees uskalla tehdä tällästä koska mun lista ois loputon haha :D

    VastaaPoista
  2. Niin, siinä voi helposti käydä niin ;)

    VastaaPoista