lauantai 7. tammikuuta 2012

"Isi mä en saa unta ku mua pierettää niin paljon."

Jouduin just häätään Erikan pois mun huoneesta ku se piereskeli liikaa... Otsikko on myös Erikan letkautuksia. Että tällästä meillä tänään, mites teillä?
Tässä vaiheessa oltiin vasta tehty taikina.
Palataan hetkeksi ajassa taaksepäin joulukuuhun ja siihen kun leivottiin porukalla joulupipareita. Iwetalla oli hirvee hinku tehä piparitalo ja eräänä päivänä sit toteutettiin tää toive. Oli aivan järkyttävä myrsky ja Senni oli aivan läpimärkä ku saapu Iwetalle. Mulla toi matka on onneks sen verran lyhyempi, että selvisin lähes kuivana. No anygays, tehtiin taikina ja jätettiin se hetkeks maustumaan. Ja sit vähä leivottiin. Tehtiin kaikki talot ja n. miljoona piparia. Sain onneks kuvattua talot ja vietyä omani turvaan kotiin ennen ku lähdettiin hakeen lapsosia koulusta. Jätettiin siis osa pipareista siihen tasolle ja lähdettiin pois. Oon ehkä joskus maininnu tosta naapurin hullusta koirasta Bentleystä joka syö tai yrittää ainakin syödä kaiken. No ehkä arvaattekin miten pipareille kävi. Kun tultiin koulusta, oli piparit ja niitä suojannut paperi koiran mahassa. Ainakin talo säily ja se oli kai tärkeintä.

Sennin talo. Huomatkaa mahtava lumienkelin tekijä.

Iwetan talo.

Mun talo.
Tänään käytiin pitkästä aikaa Liverpoolissa vähän ostoksilla. Käytiin katteleen vähän aleja jotka on mun mielestä vähän eri luokkaa ku Suomessa. Kaikki alet oli vähintään -50%, useimmat -70%. Esim. H&Mllä oli iso osa tuotteita £3 tai £5. Ja ihan hyvännäkösiä tavaroita, ei mitään nuhjusia toppeja tms. No en tietenkään ostanu ku yhen lasten pitköhihasen yöpaidaks (£4,95 pakko rakastaa näitä hintoja). Puntakaupasta sensijaan ostin jotain tosi tarpeellista: suihkulakin! Nyt kun on taas rastat päässä niin suihkussa käynti vaikeutuu kun niitä ei saa pestä niin usein. Mutta ratkaisu ongelmaani on uusi, ihana, kukallinen suihkulakki. Oi kyllä. Lisäks ostin Q magazinen. Ihanaa että sen saa täältä £3,99 kun Suomessa se makso aina kympin. Itsensä hemmottelu on niin paljon halvempaa täällä.



Käytiin eilen tyttöjen kanssa intialaisessa syömässä ja vaihtamassa kuulumisia. Oli muuten viikon kolmas intialaisen syömis-kerta. Olikin jo ikävä. Oon ihan just lähössä taas ulos, me ollaan menossa pubiin. Tuolta Birkenheadista on löytyny taas yks suomalainen au pairi ja tavataan se tänään. Eli vaatteiden vaihtoon, vi ses!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti