torstai 19. tammikuuta 2012

Test driving some Berninas

Täällä päässä on flunssakausi valloillaan (saattaa olla Suomessakin?) ja Erika on yskiny ja niiskuttanu koko viikon. Nyt se taitaa iskee muhunkin, on meinaan sen verran tukkoinen ja kuumeinen olo. Ilta-päivällä kun olin menossa hakemaan Erikaa koulusta, päätin mennä kangaskaupan kautta. No tuli vähän vettä ja sit tuli vähän lisää vettä. Tolla n.30sekunnin kävelymatkalla ehdin kastua etupuolelta läpimäräks. Mun hame oli erivärinen etupuolelta ku takapuolelta ja bootsien varresta tuli vettä sisään. Ja sitten läpimärkänä vielä koululle ja kotiin. Olin hiukka jäässä ja tää ei varmasti tehny hyvää flunssalle.

Aamulla jaksoin vielä vähän ommella (uusia hameita tulossa!) ja siihen liittyen aattelin laittaa nää kuvat. Vaikka ei Ryan Goslingista tykkäiskään (kuka ei tykkäis? look at him...) niin on noi hauskoja.













3 kommenttia:

  1. ei vitsi ! En tienny, että sullakin on blogi !! Mun on ihan pakko ruveta seuraamaan tätä, ihan sika kiva ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, eikö ookkin jännää!! Mä oon kans seurannu sun blogii, ollaan kummatki tälläsii super siistei bloggareita ;)

      Poista
    2. joo, mut tehää se molemmat sillee stalkkaajina ;) mä sit pilasin tän ja rupesin sun julkiseks lukijaks ! :B

      Poista