torstai 5. tammikuuta 2012

Ginger

Täällä taas! Olin jo unohtanu miten kylmä täällä on! Pari viikkoa kunnon eristyksen parissa tekee ihmeitä ihmiselle... Ja en ees alota mun suuresta tuulivihasta...

Lentomatka meni tällä kertaa ihan normaalisti. Lähtö vähän viivästy ja apukapteeni kuulutti että ollaan muuten valmiina lähtöön, mutta kapteeni puuttuu... Kone oli täynnä aasialaisia turisteja ja joitain tais jäädä ulkopuolellekin. En tajuu miten joku muukin lentää tiistai aamuna klo 8 Helsingistä Manchesteriin? Ei tulis mieleenkään mulle ellei ois pakko. Laskeutuessa oli aikamoista turbulenssia ja heilutti niin että tuli ihan paha olo. Manchesterin päässä onneks päästiin tosi sujuvasti junaan ja Liverpoolissakin oli juna just meitä varten odottamassa. Tiistai menikin sitten aika pitkälti koomaillessa, herätys kun oli Suomen aikaa klo 4.. Seiskalta olin jo ihan valmis sammumaan, mutta pelattiin Erikan ja Jon kanssa vielä hetki Scrabblea (on muuten loistava kielitaidon parannus peli!).



Joululahjatkin pääsi ehjänä perille. Siinä kentällä kattelin ku joku lentokenttä jamppa heitteli laukkuja ja aattelin, että mun viinilasit ei voi olla enää ehjiä, mutta kyllä ne vaan oli! Mä nousin suunnilleen jumalaks Erikan silmissä ku annoin sille Harry Potterin taikasauvan näkösen kynän ja sen mun virkkaaman mustekalan. Pari päivää se on nyt taikonu koko ajan sen sauvalla ja mustekala nukkuu samassa sängyssä.

Pasilla oli joku mysteerinen mahatauti maanantaina ja eilen illalla se iski myös Johon (välikysymys: Miten Jo taipuu? Pitäiskö tossa olla heittomerkki Jo'hon?). Ja nyt mullakin tuntuu vähän hassulta mahassa. Mä toivon että tää on vaan in my head eikä oikeesti mikään tauti. Jo on meinaan oksentanu joka toinen tunti ja jos mä saan saman, en tiedä kuka hakee Erikan koulusta ja silleen... Fingers crossed. Otin jo käsidesin käyttöön.

Ens viikonlopulle on taas Lontoon reissu suunniteltuna, tällä kertaa pitää mennä jelppaamaan Ainoa muutossa. Ja samalla voi käydä äänestämässä suurlähetystössä. Tulee nyt kyllä hypättyä Lontoossa aika useesti, mutta toisaalta siellä on aina kiva käydä.

Päivän loppukevennys on taas vähän Ed Sheerania. Löysin tän videon ja en oo lopettanu rallattelua sen jälkeen. "Only a ginger can call another ginger ginger." Loistava biisi!


kuva weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti